Dlaczego warto u nas pracować
Efficenter poszukuje osób ambitnych, pracowitych, które wspólnie z firmą będą chciały się rozwijać
i odnosić sukcesy. Pracując z nami otrzymasz szansę zmierzenia się z wyzwaniami, które Cię zainspirują i w realny sposób wpłyną na Twój rozwój. Jesteśmy dumni, że naszą kulturę organizacyjną tworzą ludzie pełni pasji i zaangażowania. To właśnie z nimi i dla nich tworzymy firmę
Poznaj nas bliżej
Branża windykacyjna dynamicznie zmienia a my jesteśmy nastawieni na kształtowanie rozwiązań przyszłości. Dostosowujemy się do zasad panujących na rynku i ulepszamy usługi, aby sprostać oczekiwaniom klientów i pracowników. W Efficenter nie spoczywamy na laurach, jeśli nasze rozwiązania działają. Cały czas poszukujemy tych, które ułatwiają życie. Jeśli jesteś osobą, która
w wyzwaniach dostrzega możliwości, szukamy właśnie Ciebie.
Jak przygotować swoje CV?
- Pamiętaj CV jest twoją wizytówką – postaraj się, aby było czytelne i zrozumiałe
- Umieść tylko prawdziwe informacje dotyczące przebiegu Twojego dotychczasowego życia zawodowego zwróć szczególną uwagę na doświadczenia i umiejętności istotne z punktu widzenia stanowiska na jakie aplikujesz
- Pokaż nam swoje silne strony i pochwal się sukcesami zawodowymi i tymi pozazawodowymi
Jak powinieneś przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej?
- Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi naszej firmy, dowiedz czym się zajmujemy i jakie świadczymy usługi. W trakcie rozmowy z pracownikiem HR możesz zostać zapytany o to co wiesz o swoim potencjalnym pracodawcy.
- Ułóż sobie informację dotyczące twojego dotychczasowego życia zawodowego, przypomnij sobie swoje sukcesy i osiągnięcia. Usystematyzuj informacje o Twoich kwalifikacjach i umiejętnościach pod kątem stanowiska o jakie się ubiegasz.
- W czasie rozmowy rekrutacyjnej bądź z nami szczery – pracownik HR wyczuje, kiedy mijasz się z prawdą lub kiedy koloryzujesz.
- Przygotuj sobie pytania jakie chciał byś zadać osobie prowadzącej rozmowę.
- Myśl pozytywnie. Wiara we własne siły i kompetencje bardzo pomagają w czasie rekrutacji.